דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על רחבת הריקודים 

מאת    [ 12/06/2007 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 2517 פעמים ]

הוא קלט אותה רוקדת על יד הבר כשרק נכנס למועדון. הוא היה קצת מטושטש, הוא שתה לפני שהגיע למועדון, אך אותה לא יכול היה לפספס. כל שבוע הוא רואה אותה באותו מקום, וכל פעם נראה לו שהביגוד שלה הולך ופוחת והמחשוף שלה גדל. לפעמים הוא משתעשע במחשבה שהיא עושה את זה כדי לגרות אותו, כדי למשוך אותו אליה, והוא נמשך ונמשך אליה, למקום שבו רקדה. כמה שבועות שהוא מנסה לרקוד איתה, היא כל הזמן מתחמקת. הוא החליט שהפעם היא לא תתחמק. הוא ניגש אליה, חייך אליה, היא החזירה לו את החיוך הקבוע שלה. היה לו קשה לפרש אותו, מין חיוך ממזרתי, פלרטטני, מזמין אך דוחה. הוא תפס אותה בידה והתחיל לרקוד איתה. היא ניסתה בהחלה להתחמק אך בסוף החליטה להפסיק להילחם ורקדה איתו. לאט לאט הוא התחיל להתקרב אליה עד שהרגיש את כל גופה צמוד לגופו. הוא הבחין שהם קרובים לאחד הקירות של המועדון והצמיד אותה עם הגב לקיר ונצמד עוד יותר אליה. עם ראשו הוא התקרב לראשה וניסה לנשק אותה. בפעם הראשונה היא סרבה, גם בפעם השניה. בשלישית היא לא יכלה יותר. עם גופו הוא הצמיד אותה שלא תזוז ועם ידיו הוא החזיק את פניה, ונישק אותה. היא המשיכה את הנשיקה, ולכן הוא הרפה יד אחת שלו. הוא גלש עם היד על פניה, ידה וירד למטה לאורך צד גופה. כשהגיע לאזור הישבן, הוא הרפה מגופו, כך שיוכל להעביר את ידו על ישבנה. היא ניסתה להזיז לו את היד ולא הצליחה. הוא היה חזק מדי בשבילה.היא לבשה חצאית והוא ניסה להחליק את ידו לתוך החצאית שלה. זה היה שיא המסיבה, היה חושך וכולם רקדו. היא לא הסכימה, דחפה אותו ממנה עם שני ידיה והתרחקה ממנו לכיוון היציאה מהמועדון. הוא כמובן, הלך אחריה. בתוך המועדון הוא לא הצליח לראות אותה.
אז הוא יצא החוצה וראה אותה עומדת בצד, ממש לפני הכניסה למועדון, איפה שהשומרים נמצאים. שם היה אור וכמה אנשים שניסו להכנס למסיבה או שיצאו לשאוף אויר. היא עמדה בפינה שם, נשענה על קיר, הסתכלה על הפלאפון שלה. עכשיו הוא ראה אותו באור, היא היתה כזאת יפה, רגליה היו ארוכה וחלקות, וחצאיתה היתה קצרה ולבנה. היא קלטה אותו ואמרה לו שיתרחק ממנה, הוא אמר לה שהוא מבטיח בלי ידיים. היא אמרה לו שוב והוא חזר על ההבטחה. היא חייכה אליו, את אותו חיוך ממזרתי, והוא התקרב אליה. ונישק אותה על פיה, ולאט לאט הצמיד את גופו אליה. ושוב החליק את ידו פנימה לתוך חצאיתה. היא ניסתה להזיז את ידו, אז הוא לחש לה באוזן "אל תדאגי, אף אחד לא רואה" והחדיר אצבעותיו אל מתחת לתחתוניה. היא ידעה שאף אחד לא רואה כי הוא הסתיר אותה עם גופו. הוא היה חזק מדי והיא לא יכלה להזיז את ידו. היא יכלה לצעוק, אך היא לא עשתה זאת.
היא לא רצתה שהוא יפסיק.
אחרי חצות היא נכנסה למסיבה עם חברותיה, באה עם שתי חברות. הן הלכו למקום הקבוע שלהן והחלו לרקוד למוסיקה. פתאום היא קלטה אותו בכניסה של המועדון ושינתה את ריקודה שיהיה יותר סקסי, חושני ומפתה. היא היתה עם החצאית הלבנה הקצרה שלה שקנתה רק היום בצהרים וקיותה שהיא תעשה את העבודה שלה. היא הבחינה בכך שהוא מסתכל עליה ולכן לא הסתכלה אליו ורקדה לעצמה.
כל הערב היא בורחת ממנו ונהנית מזה שהוא רודף אחריה. היא נהנית מהנשיקות האגרסיביות שנותן לה, מהאחיזה שלו החזקה, כדי שלא תברח. ועכשיו בחוץ היא נהנתה אבל היא לא רצתה בזה.
היא הבחינה שזה הרחיק לכת, והיא כבר לא יודעת אם היא רוצה או לא.

בסוף הוא נכנע, היא סרבה לו יותר מדי, והלך למצוא לו מישהי אחרת.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב